loading...

خانه زيبا

دكوراسيون خانه و آشپزخانه اي زيبا را از ما بخواهيد

بازدید : 319
11 زمان : 1399:2

اگر هدف داريد براي بهار و سال نو تغييراتي در دكوراسيون خود ايجاد كنيد يگانه از انتخاب*هاي پسنديده براي اين تغيير و تحول، خريد فرش جديد است. فرش*ها به عنوان جزئي اصلي در دكوراسيون هم نقش كاربردي زيادي دارند و هم نمونه*هايي از آن به كالايي گران قيمت و تزئيني تبديل شده اند. با نزديك شدن به نوروز، بازار وسايل دكوراسيون شلوغ و پر هياهو شده است و كل در تكاپوي خريد هستند لغايت تحولي در دكوراسيون خويش برپايي كنند. اين بازار شايد خيلي بازار امني براي خريد كردن نباشد و افراد فايده جو با جنس*هاي نا مرغوب و ارزان شما را وسوسه كنند. بنابراين براي خريد فرش در اين بازه زماني بهتر است نكاتي هر چند ساده را مد نظر داشته باشيد تا برگزيدن مناسب و حقيقت اتمام دهيد.

دلايل خريد فرش جديد را بازبيني كنيد

براي خريد فرش و تغيير دكوراسيون عجله نكنيد پيش درآمد به سوالاتي پاسخ دهيد كه تصويري روشن از آنچه مي خواهيد در ذهنتان تداعي شود.

سوالاتي مشابه چه فرشي مي تواند جايگزين فرش فعلي باشد؟ فرش ماشيني يا فرش دستباف؟
چرا فرش كنوني را بايد عوض كنم؟
فرشي كه مي خواهم چه ويژگي*هايي بايد داشته باشد؟
بهتر نيست به جاي خريد فرش به سراغ تغيير جزئي ديگر در دكوراسيون بروم؟
اگر فرش متفاوتي گزينش كنم با دكوراسيون خانه هماهنگي دارد؟
آيا مي توانم ابعاد ديگري براي فرش در اين محيط* در نظر بگيرم؟

اگر براي سوالات اين چنيني پاسخ قانع كننده اي داشتيد براي خريد فرش و تغيير دكوراسيون آماده شويد.

در نظر اخذ بودجه براي خريد فرش جديد

عوامل زيادي در بها فرش تاثير گذار است از آنگونه ماشيني بودن و يا دستباف بودن آن حتي در مياني فرش*هاي ماشيني نيز تنوع قيمتي متفاوتي به دليل تنوع بافت و سبك فرش وجود دارد. بها فرش دستباف خصوصا از نوع ابريشم زياد گران است. بها فرش ماشيني كلاسيك بسته به ميزان شانه و تراكم آن متفاوت است چون اين ويژگي*ها در جنس و دوام فرش اثر مي گذارد. فرش*هاي ماشيني مدرن و فانتزي نيز از عقيده قيمت تنوع زيادي دارند و در مياني آن*ها مي تاب فرش*هايي با قيمت كمتر پيدا كرد. بعد لازم است به طور واضح بودجه خود را رسيدگي كنيد و با در عقيده گرفتن بودجه و فرش باره نظر به سمت خريد آن برويد.

از شركت*هاي معتبر خريد كنيد

در بين فرش*هاي ماشيني بهترين كيفيت به فرش كاشان بازمي گردد و كارخانه*هاي معتبر زيادي در كاشان فرش*هايي با جنس عالي و درجه يك روانه بازار مي كنند. بعد مي توان گفت يگانه از عوامل مهم در تعيين بها برندهاي فرش است. البته در اين مياني بايد اغلب از قبل دقت كنيد چون شدني است فرشي را به اسم فرش فلان كارخانه يا فلان شهر بفروشند در حالي كه واقعيت ماجرا چيز ديگري باشد. بعد بهتر است خريد فرش جديد خود را از برند*هاي معتبر و شناخته شده سپريدن دهيد كه هم به صورت حضوري و هم به صورت اينترنتي شرايط خريد را محيا كرده اند از طرفي اين برند*ها براي فروش خود شرايط ضمانت و تعويض نيز دارند لغايت در صورت دشوار به شما كمك كنند.

فريب تبلبغات را نخوريد

تمام فروشندگان براي فروش محصولات خود تبليغات مفصل اي مي كنند به ويژه در ايامي مثل عيد نوروز٫ فلذا بايد هوشمندانه عمل كنيد. قبل از هر چيزي اخطار نسبي در اين زمينه داشته باشيد، اين كه چه فرشي با چه جنسي چه ويژگي*هايي دارد! نكته ديگر دقت در برگزيدن است چرا كه فروشنده دائم سعي مي كند كالاي خود را به شما بفروشد ولي شما بايد بودجه و دكوراسيون خويش را در عقيده داشته باشيد. لزوما فرشي كه در مغازه يا در عكسي ديده ايد در خانه شما قشنگ نخواهد بود بلكه حتي شدني است اصلا با دكوراسيون شما هم خواني نداشته باشد.

فروشگاه*هاي اينترنتي را فراموش نكنيد

با توجه به اينكه با فرارسيدن نوروز خرج خانواده ها افزايش مي يابد، اين سوژه شدني است شما را از خريد فرش منصرف كند ولي بايد پيشنهاد بدهم به فروشگاه*هاي اينترنتي نيز سر بزنيد. اين فروشگاه*ها سررسيد زيادي از شما نمي گيرند و همينگونه در قابي كوچك تمام محصولات را يكتا هم آورده اند. از طرفي فروشگاه اينترنتي فرش با شرايط مناسب*تري فرش*ها را ارائه مي دهد و مزايايي مثل فروش اقساطي فرش ، ضمانت نامه،* شناسنامه فرش،* فرش با قيمت كارخانه، تحويل درب منزل و … دارد. خلاصه بايد بگويم با خريد اينترنتي فرش لغايت مرز زيادي از هزينه*هاي خود را كاهش ديتا ايد.

برچسب ها tva ,

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 1283
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی